тут появится виджет
  • Головна
  • Правила прийому та перебування

Правила прийому та перебування

Порядок прийому та правила

перебування пацієнтів

в КНП «Міська дитяча поліклініка №13» ХМР

1. Загальні положення.

1. Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча поліклініка №13» ХМР надає медичну допомогу дитячому населенню від 0 до 18 років за графіком, встановленим адміністрацією.

1.2. Прийом пацієнтів здійснюється влітку: з понеділка по п’ятницю— з 8:00 до 19:00; в суботу — з 8:00 до 17:00. Взимку: з понеділка по п’ятницю— з 8:00 до 18:00; в суботу — з 8:00 до 17:00. Неділя — вихідний день, обслуговування здійснює черговий лікар в умовах поліклініки.

1.3. Отримання висновків і рекомендацій лікарів, розроблення плану лікування, виконання медичних маніпуляцій або інших додаткових послуг може бути здійснено тільки після консультації відповідного лікаря та проходження обстеження.

2. Порядок прийому хворих

2.1. Прийом пацієнтів лікарями-педіатрами дільничними та лікарями- спеціалістами дитячими здійснюється за попереднім записом, крім випадків надання невідкладної допомоги.

2.2. Дітям до 18 років медичні та консультативні послуги надають у присутності батьків або законних представників.

2.3. При зверненні пацієнта до закладу за попереднім записом працівники реєстратури забезпечують доставку його амбулаторної карти до лікаря.

2.4. При зверненні пацієнтів без попереднього запису історія розвитку дитини працівниками реєстратури надається з дозволу лікуючого фахівця медичній сестрі. 2.5. Консультації лікарів-спеціалістів дитячих, лабораторні дослідження, електрокардіографічне дослідження, ультразвукове дослідження, рентгенологічне дослідження здійснюються після огляду та за направленням лікаря-педіатра дільничного, крім випадків перебування дитини на диспансерному обліку у лікаря-спеціаліста та наявності індивідуального плану спостереження та лікування дитини.

2.6. Час початку проходження діагностичного обстеження, а також прийому лікаря може коригуватися із огляду на те, що у всіх пацієнтів різні проблеми та захворювання. Консультування пацієнта або проведення йому обстеження може тривати понад запланованого часу, і прийом наступного пацієнта розпочнеться пізніше.

2.7. Після проведення пацієнту діагностичного обстеження (ультразвукового, лабораторного, тощо) рекомендації щодо лікування надаються виключно після консультації профільного спеціаліста.

3. Батьки (законні представники) пацієнтів зобов’язані:

3.1. При первинному зверненні до фахівців поліклініки надати заяву на ім’я головного лікаря про взяття дитини на облік та надати історію розвитку дитини.

3.2. Належним чином слідкувати за дитиною на території поліклініки, не залишати її одну.

3.3. Не відправляти дитину до поліклініки одну без особистого супроводу.

3.4. Надавати лікарю повну інформацію про перенесенні дитиною захворювання, контакти з інфекційними хворими.

3.5. У разі виклику лікаря додому забезпечити доступ у помешкання (перевірити справність домофону, кодового замку, тощо.).

3.6. Якщо є собака, зачинити її або прив’язати.

3.7. Піклуватися про здоров’я своєї дитини. Своєчасно та у повному обсязі виконувати рекомендації та призначення лікаря.

3.8. Своєчасно проводити дітям профілактичні щеплення та профілактичні медичні огляди.

3.9. Виконувати рішення лікаря про госпіталізацію дитини, чим забезпечувати право дитини на отримання належної медичної допомоги, яка гарантована державою.

3.10. На прийом до лікаря приходити вчасно, згідно з розкладом.

3.11. У разі необхідності отримання документів, які засвідчують тимчасову непрацездатність, повідомити про це лікаря у день звернення за медичною допомогою.

3.12. Історія розвитку дитини є документом закладу охорони здоров’я та повинна зберігатися у реєстратурі.

3.13. У разі вибуття дитини написати про це письмову заяву на ім’я головного лікаря, вказати термін та адресу майбутнього помешкання та отримати історію розвитку дитини з дозволу головного лікаря.

3.14. Із повагою ставитися до медичного персоналу та інших пацієнтів, не дозволяти собі грубощів та нетактовності, поведінка не має порушувати атмосферу доброзичливості.

3.15. Бережливо ставитися до устаткування медичного закладу.

3.16. Виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку закладу охорони здоров’я та правила перебування пацієнтів у закладі.

4. Батьки (законні представники) пацієнтів мають право:

4.1. Право на доступність медичної допомоги.

4.2. Право на якісну та безпечну медичну допомогу.

4.3. Право на медичну таємницю.

4.4. Право на медичні профілактичні заходи.

4.5. Право на медичну інформацію.

4.6. Право на свободу вибору в галузі охорони здоров’я (вільний вибір лікаря, заміну лікаря, вибір закладу охорони здоров’я).

4.7. Право на оскарження неправомірних дій та рішень медичних працівників.

5. Гарантії для пацієнтів

5.1. Застосовувати лише дозволені на території України витратні матеріали, вакцини, медикаменти та обладнання, які мають відповідні сертифікати.

5.2. Надання невідкладної допомоги хворим.

5.3. Нерозголошення та збереження конфіденційної інформації про пацієнтів.

5.4. Обстеження, лікування, медичні втручання та маніпуляції проводять лише за умови отримання письмової поінформованої згоди від батьків або законних представників дитини.

5.5. Необхідною умовою для виконання гарантій є точне дотримання і виконання пацієнтами всіх приписів і рекомендацій лікарів.

6. Лікар має право:

6.1. При виникненні загрози життю або здоров’ю неповнолітнього пацієнта, у разі невиконання батьками лікарських рекомендацій, лікар має право звертатися до правоохоронних органів, Служби у справах дітей, служби швидкої та невідкладної допомоги з метою збереження прав дитини на медичну допомогу, яка гарантована державою.

6.2. У разі невиконання пацієнтом лікарських рекомендацій лікар має право відмовитися від ведення пацієнта, якщо не існує загрози його життю.

заборонено:

7.1. Проявляти агресію.

7.2. Курити, вживати спиртні напої, наркотики або інші психотропні речовини.

7.3. Тримати при собі холодну або вогнепальну зброю, демонструвати її персоналу чи довколишнім.

7.4. Виносити за межі лікарні та прилеглої території будь­яке майно, витратні матеріали, медикаменти, які належать поліклініці.

7.5. Здіймати гамір, поводитися не відповідно до обставин, заважати пацієнтам та медичному персоналу.

7.6. Займатися будь­яким видом торгівлі або обміну на території закладу.

7.7. Приходити до поліклініки із тваринами або птахами.

Адміністрація поліклініки не несе відповідальності за речі, залишені у верхньому одязі пацієнтів у гардеробі, речі (сумки, телефони, дитячі візки) залишені без нагляду пацієнтом чи супровідними особами.